Juuri saapunut clubipaketti on ollut kovassa käytössä ja niillä mennään edelleen =)...
Kuvan olen väritellyt inktenseillä, paperit ovat making memories "just chillin", simpukat embossasin valkoisella ja solmut ovat kookosnarusta tehty...
Onhan tää kaveri niin söpö...=)
Mukava kun piipahdit ja aurinkoista keskiviikkoa!