Tässä yksi aikaisempi kokeilu kankaan ja dymon voimin,kangas oli aika ohutta joten pikkasen näkyy läpi tekstit!Eipä tuo minua haittaa!
Ja tässä meidän matkakassalipasto, jonka viime vuoden puolella tein =),aina olis loma fiilis,mutta koska sinne lomalle pääsee on eri asia =)!
MUkaVAA viikonalkua tänne piipahtaville!