Eli tavoiteena kortti malli joka sopii pienelle prinssille tai prinsessalle =)
paperit colorcorea, puuvillalankaa, harsoa, kruunutarra, helmiä...
Sisälle päätin jättää reilusti tilaa piiiiitkälle runolle =)
Lähikuvaa pikkusista, halusin tutit näille kahdelle ja päätin kokeilla paljetilla ja puuvilla narulla...toimii...bling bling tutit =)!
Vaipat tehty colorcoresta ja harsoa myös tässä...
Vauvamaisen söötit sunnuntait tänne piipahtaville!