Näytetään tekstit, joissa on tunniste paskarteluhaaste. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste paskarteluhaaste. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

P*skarteluhaaste # 97

Haasteena oli laittaa teksti pää osaan ja tässä on minun näkemykseni =)

Eli tavoiteena kortti malli joka sopii pienelle prinssille tai prinsessalle =)

paperit colorcorea, puuvillalankaa, harsoa, kruunutarra, helmiä...

Sisälle päätin jättää reilusti tilaa piiiiitkälle runolle =)

Lähikuvaa pikkusista, halusin tutit näille kahdelle ja päätin kokeilla paljetilla ja puuvilla narulla...toimii...bling bling tutit =)!

Vaipat tehty colorcoresta ja harsoa myös tässä...

Vauvamaisen söötit sunnuntait tänne piipahtaville!

perjantai 11. kesäkuuta 2010

P#skarteluhaaste #43

Paskarteluhaasteena oli tehdä leimakuvasta 3-D kortti...ja tässä tuotokseni!

Pitkästä aikaa tuli leimailtua Sarah Kayn tyttelillä...on ne vaan niin hellusia =)!
Värittelin aqua promarkereilla, kortti pohja tiimarin alekorista samoin taitaa tuo sininen pallopaperi olla tiimarin valikoimista...

Kiva ku kävit kurkkamaassa!

perjantai 16. huhtikuuta 2010

P#skarteluhaaste #35 Kierrätys




Tässä on minun korttini haasteeseen, käytin siihen kuvassa olevia materiaaleja ja ideoitahan olisi tullut enemmänki =),jos vain aika kaikkeen riittäisi!