Paperit panturon tildaa, TGF "dressy", väritykset inktenseillä, sydän timmarin alekorista, teksti paperinauhasta =)
Ystävälle lähtee huomenna tämä piristämään mieltä, elämän pianoa yhdessä pimputetaan...koetaan yhdessä ilot ja surut...onneksi on joku jolle jakaa ne kaikki!
Tässä pieni kurkistus tekemääni matkalaukkuun..eli siis tässä teabag ;)!
Mitä mahtaa sisältää...
No muutaman hyvän irtoteen ;)!Ohjeen otin tuoreimmasta Magnolia lehdestä!
Kiitos kaikille jotka jaksavat kommentoida, lämmittää mieltä ja sielua!
Mukavaa kun kävit ja tuuhan toistekki ;)!