Näytetään tekstit, joissa on tunniste p*skarteluhaaste. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste p*skarteluhaaste. Näytä kaikki tekstit

torstai 31. toukokuuta 2012

P*skarteluhaaste # 144

Tyhjää tilaa kuului p*skiksen haasteessa...onhan sitä sivuilla ;)
Hääkortti suht simppelillä toteutuksella..ei mitään extraa,pallopaperi joskus tiimarista bongattu ja kehystelin peilipaperilla ja mustalla =)
Väritykset inktenseillä, ja kimaltava hääpuku on aika must juttu ;)
Kurkkaus sisälle =)
Mukavaa torstaita tänne piipahtaville ;)!

torstai 24. toukokuuta 2012

P*skarteluhaaste # 143

Luonnoksella mennään p*skiksen puolella ja minulla kortti tuli tämän näköiseksi ;) Jotenki tuntui että tila loppu kesken...ehkä luonnoksen kuitenkin sieltä hahmottelee...
Ovatkos muut kompastuneet näihin hellusiin digeihin...löytyy monta joita haluaisin...ei mikään yllätys sinänsä ;)...Vähän tuli veivailtua ruutuja sinne tänne,nuotti AI:n, dymolla leikitty ja juhlapäivänä paperinauhan kesäsetistä niin ja väritykset tuttuun tapaan inktenseillä..paperi ei soveltunut oikeen hyvin tulostamiseen ja värittelyyn...Mille te muut printtailette digikuvianne...jos värityksissä käyttää muuta kuin tusseja?
Siinäpä minun aikaan saannokseni,kiva kun kävit kurkkailemassa!

keskiviikko 2. toukokuuta 2012

P*skarteluhaaste # 140

Uusi haaste johon oli pakko lähteä mukaan ;)
Tässä siis minun aikaasaannokseni ja tulkintani luonnollisuudesta, takapihalla kasvaa syyshortensa...jos se edes on sen niminen puska =)..noo kuitenkin sieltä nappasin yksi päivä näitä kuivaneita kukkia ja liimailin ne nyt korttiini...luulisi niitten olevan hauraita,mutta hyvin kestäviä näin korttiin laitettavaksi =),eivät rapise käsiin!
Väritykset tuttuun tapaan inktenseillä,tukka näyttää hirrven oranssilta (luonnossa ei kyllä näin kirkas ollenkaan) paperi taitaa olla basic greytä,Tildalle lisäsin vielä oikeat sulat päähän,olkoon nyt nekin sitä luonnollista teemaa noudattaen =)
Tilda kohotettuna tarroilla ja tulihan sitä big shotillakin leikittyä...
Mukavaa Illan Jatkoa =)!

torstai 2. helmikuuta 2012

P*skarteluHaaste # 127 -one layer

Innostuneena tästä haasteesta,tein sitten hulluna sinuun kortin =)

Eilisen kirpparikierroksen saldoa tässä testailin kun löysin mukavan tuntuista paperia halvalla..ja löysinhän minä muutakin...Mutta inktenseillä ja öljyllä kikkailin värityksen saralla..naama meni vähä ihmeen suttuiseksi mutta jos on hulluna johonki eikös se ole silloin sallittua ;)!Leimasimista käytin inkadinkadon taustaa,TGF Stellaa ja panduron kirjaimia...En tiedä oliko sallittua mutta Marthan lävistimellä vedin kulmat pyöreiksi!
Kuvaus ei ottanut oikeen onnistuakseen,joten pahoittelen kuvan laatua ;)

Pakkaset paukkuu,onneksi saa olla sisätiloissa omassa nurkassa!
Mukava kun piipahdit!

keskiviikko 25. tammikuuta 2012

P*skarteluHaaste # 126 -luonnos

Haasteena luonnos ja tässä minun tekeleeni =)

Askartelukirppikseltä bongasin tämän vanhemman mankun joka oli PaKKo saada...tiedätte varmaan sen tunteen ;)!Värityksen vanhan kaavan mukaan inktenseillä ja leimasin Tilda kankaalle vaatteet tälle söpölle pojalle!Ressattuja reunoja,tietenkin =)Kokeilin myös tuota ompelua kun tuo konekkin oli esillä...Saa nähdä näkyykö ompeluksia enemmän tästä eteenpäin...

Tämä taitaa mennä yllärinä yhdelle pienelle miehen alulle...Enpä kerro lisää ;)!

Pakkaset paukkuu ja banjo soi...Nurkkaan tämän naisen matkaa menee oitis MOIJ =)!

torstai 28. heinäkuuta 2011

Paskarteluhaaste # 101

Bingooooo tässä =) eli oma voitto rivini...Helmi,hopea,ruutu...

Eli helmiä löytyy,hopeaa löytyy ja ruudut ovat kaikki raamitettu rajalliseti tekstien että kuvan ympärille =D...

siis tausta embossattu panduron hää aiheisella leimamisilla hopealla värillä( samasta setistä sisällä wedding),ressausta, magnolian hääpari komistamassa tätä korttia....


Tekstileimasin paperinauhasta

Mukavaa alkavaa viikonloppua tänne piipahtaville..=)

keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

P*skarteluhaaste # 98

Luonnos oli haasteena ja tässä minun tulkintani....

Paperit panturon tildaa, TGF "dressy", väritykset inktenseillä, sydän timmarin alekorista, teksti paperinauhasta =)

Ystävälle lähtee huomenna tämä piristämään mieltä, elämän pianoa yhdessä pimputetaan...koetaan yhdessä ilot ja surut...onneksi on joku jolle jakaa ne kaikki!

Tässä pieni kurkistus tekemääni matkalaukkuun..eli siis tässä teabag ;)!

Mitä mahtaa sisältää...

No muutaman hyvän irtoteen ;)!Ohjeen otin tuoreimmasta Magnolia lehdestä!

Kiitos kaikille jotka jaksavat kommentoida, lämmittää mieltä ja sielua!
Mukavaa kun kävit ja tuuhan toistekki ;)!

torstai 26. toukokuuta 2011

P*skarteluhaaste # 92

Bingoilin voittorivin piparireuna, pyöreämuoto ja pitsi =)sinne pääsee tästä.

Värittelin inktenseillä tämän hellusen halikuvan =),paperi on silppulaatikosta ja lävistetty MS doily lacella,cherish teksti WOJ,piparitaus spellbindersin stanssilla.

Vaaleita värityksiä hain ja itse olen tyytyväinen lopputulokseen =),inspiroiduin eilen illalla kun nauhoja järjestelin uuteen uskoon,silppulaatikon kauhistelua =D,olisko jollain hyviä vinkkejä sen tyhjentämiseen???

Kukat jälleen itse tehty siis lävistetty =),paperina canson,pallukat anttilasta =)

Vapaa päivästä nauttimaan...tralalalallllaaa =)

torstai 19. toukokuuta 2011

P*skarteluhaaste # 91

P*skishaasteena turkoosi+keltanen+musta ja tässä korttini...kaikkia värejä löytyy jossain muodossa =)


Kukat olen tehnyt kreatinasta ostetuilla lävistimillä, pitkä postimerkkileimasin on heroartsin ja aita magnolia stanssilla =)

Kurkistus sisälle,simppelillä mennään...

Mukavaa kun piipahdit!
Tuulisen aurinkoista päivää kaikille!!!!!

sunnuntai 22. elokuuta 2010

P*skarteluhaaste #53

P*askarteluhaasteena oli käyttää pinkkiä ja vihreää ja minun kortista tuli sitten tällainen =)...Aika jouluinen tunnelma mutta onhan niitä jotka joulun tienoilla viettävät syntymäpäiviään...siinä minun ispikseni =)

Värityksen inktense kynillä ja Tilda ja Edwin maskattu tuohon muurille istumaan...taustalle tuli myös pilviä tehtyä...vihreitähän ne ovat mutta kukapa ei vihreistä pilvistä tykkäisi =D
Kokeilin myös miltä nämä kaksi näyttävät kun silmät sai aukikin piirrettyä...toimii...vai mitä mieltä ootte?

Happy birthday teksti yhdestä inkadinkadon setistäni...

Kukat ostettu taitopuotipaperinauhasta,voi kunpa taas pian pääsisi sinne shoppailemaan...=)

Sateista sunnuntaita kaikille,kiva kun kävit piipahtamassa =)!